Müşteri İlişkileri

loading

KUR HESAPLA


LÜTFEN BİZİ BİLGİLENDİRİN


Mersa Araç Kiralama olarak, siz değerli müşterilerimizin beklentilerine ve gereksinimlerine tam anlamıyla karşılık verebilecek daha yüksek kalitede hizmet ve müşteri desteği sunmayı hedefliyoruz. Bu yüzden işimizi nasıl yaptığımız hakkındaki yorumlarınız bizim için çok önemli. Yapacağınız geri bildirimler (memnuniyet, yorum ve şikâyetler) işimizi nasıl yaptığımız hakkında fikir edinmemizi sağlarken; Neleri düzeltmemiz gerekiyor? Müşterilerimize nasıl daha kaliteli hizmet verebiliriz? Müşterilerimizin beklentilerini ve gereksinimlerini önceden nasıl belirleriz? Sorularına da cevap verecektir.
 
Eğer sunmuş olduğumuz hizmeti beklentilerinize uygun gerçekleştiremiyorsak, vermiş olduğumuz sözlerimizi tutamıyorsak, personelimiz size karşı nezaketsiz ya da umursamazsa, taleplerinize karşılık veremiyorsak kısacası herhangi bir sebep dolayısıyla sizi mutsuz etmişsek, lütfen memnuniyetsizliğinizi bize iletiniz. Böylece hatalarımızı biliriz ve gereken düzeltmeleri yaparız.
 
Eğer vermiş olduğumuz hizmetten memnunsanız, gerek hizmet anlayışımız gerekse personel kalitemiz beklentilerinizi karşılıyorsa Lütfen memnuniyetinizi de bizimle paylaşınız. Böylece motivasyonumuz ve kaliteli hizmet verme arzumuz daha da artacaktır.
 
Eğer farklı bir fikriniz veya yorumunuz varsa lütfen bunları bizimle paylaşın. Böylece süreçlerimize sizlerde dâhil olacak ve birlikte daha mükemmeli yakalayacağız.
 
Bu Müşteri Bildirgesi, siz değerli müşterilerimize, hizmetlerimizle ilgili yapacağınız yorum, şikâyet ve memnuniyet gibi geri bildirimlerinizi efektif ve sistematik bir şekilde ele alma çabalarımızı genel hatlarıyla ifade etmektedir ve bu politikamız ayrıntılı prosedürler ve eğitimli ekibimiz tarafından desteklenmektedir.
 
ŞİKÂYET, MEMNUNİYET VE YORUM ŞİKÂYET

Şikâyet; firmamızla ilgili yapacağınız memnuniyetsizlik ifadesidir. Söz konusu memnuniyetsizlik haklı olsun veya olmasın, bizimle iletişime geçen kişi, konuyu şikâyet olarak görüyorsa, bu bizim için de bir şikâyettir ve gereken prosedürlerin uygulanması gereklidir.
 
MEMNUNİYET

Yaptığımız işlerden memnun olduğunuzda lütfen bunu bizimle paylaşın. Takdirleriniz motivasyonumuzu yükseltirken, doğru yolda olduğumuz hususunda da bize kılavuzluk edecektir.
 
YORUM

Hizmet kalitemizin iyileştirilmesine yönelik alınacak tüm kararlarda, siz değerli müşterilerimizin de görüşünü alacağız ve sizleri bu sürece dâhil edeceğiz. Bu yüzden eğer bir şeyleri daha iyi hale getirebilmemiz için bir yorumunuz varsa lütfen bizimle paylaşınız.
 
ŞİKÂYET, MEMNUNİYET VE YORUMLARINIZI BİZLERE KOLAYCA İLETEBİLİRSİNİZ.

Şikâyet, memnuniyet ve yorumlarınızı bizlere kolayca iletebilmeniz için aşağıda yer alan iletişim seçeneklerinden faydalanabilirsiniz. Bu süreç zarfında siz değerli müşterilerimizden beklentimiz, tarafımıza ileteceğiniz memnuniyet, şikâyet veya yorum sonrasında, geri bildirim prosesimizi efektif olarak işletebilmemiz için, vereceğiniz iletişim bilgilerinizin ve yapacağınız geri bildirimlerin doğru, açık ve anlaşılır olmasına özen göstermenizdir. Şunu bilmenizi isteriz ki, onayınız olmadan asla ve asla sizlerle iletişime geçilmeyecektir.
 
BİZE ULAŞIN

Telefon: 444 2 813 numaralı telefonumuzdan “Müşteri İlişkileri” yetkilisine ulaşarak.
Faks: 0 (212)673 52 68 numaralı faksa bildirim yaparak
E-Posta: rentacar@mersarentacar.com adresine elektronik posta göndererek. Müşteri İlişkilerine Ulaşın

SOSYAL MEDYA PAYLAŞ

Mersa Rent a Car'ı sosyal medyada takip ederek kampanyalı ve indirimli hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Bildiri

En uygun araçlar ve fiyatlar

E-POSTA KAYDET
E-posta adresinizi listemize kayıt ederseniz kampanya ve duyurulardan herkesten önce sizin haberdar olmanızı sağlıyoruz. Kampanya ve yeniliklerden ilk önce siz haberdar olun
© 2019 mersarentacar.com.tr
whatsapp